Акчал агайдын сабактары | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Темалар:Кыргыз Республикасынын мамлекеттик символдору. Кыргыздардын Кенесары Касымовдун чапкынына каршы көз каранды эместик үчүн күрөшү. Кыргыздардын Кенесары Касымовдун (хан Кененин) чапкынына каршы көзкаранды эместик үчүн күрөшү. 1916-жылдагы улуттук боштондук көтөрүлүш. Курманжан датка «Алай ханышасы» Кыргыздардын бир бөлүгүнүн Оруссияга ык алышы. Кыргызстандын жоокерлери Улуу АтаМекендик согуштун майдандарында (1941-1945-жж.) Түндүк кыргыз урууларынын Орусияга каратылышы. Кыргыз элинин улуттук кийимдери. Кыргыз элинин жоокердик курал-жарактары жана кийимдери. Кыргыз элинин каада салттары, үрп-адаттары, жөрөлгөлөрү. Кыргыз элинин улуттук оюндары. Чүкө оюндарынын турмуштук мааниси. Жаныбарлардын жашына жараша аталышы. |
Сабактын темасы : Күндүн маалдарга бөлүнүшү. Сабактын максаты:
Сабактын тиби: Киришүү сабагы. Сабакты өтүүнүн формасы: Сабак талкуу. Сабакта колдонулуучу усулдар: Түшүндүрмө-иллюстративдик усул. Сабактын жабдылышы: Глобус, таблица. Сабактын жүрүшү. Чакыруу.
Мугалим чакыруу стратегиясынан кийин окуучуларды сабактын темасы милдети менен тааныштырып «Күндүн маалга бөлүнүшү» деген таблицанын негизинде биздин ата - бабаларыбыз саат колдонгонго чейин күнгө, айга, жылдыздарга карата күндү кандай маалдарга бөлүп күнүмдүк тиричиликтерин, чарбасын жүргүзүп келгендигин түшүшндүрүп айтып берет. Кундун (сутканын) маалдарга бөлүнүшү.1-топ
.Мугалим шам жана куптан жөнүндө айтып жатып окучуларга көчөдө максатсыз эле басып жүрө бербей күн баткандан кийин эл орунга отурганча ата-энесин күттүрбөй үйүнө келип калуусу керек экендигин эскерте кетүүсү абзел. Андан соӊ мугалим окуучуларга «Күндүн маалга бөлүнүшү» деген таблицанын негизинде «Менин күн тартибим» деген таблицаны толтурууну сунуш кылат. Таблицаны толтурууга 10 минута убакыт берилет. Менин күн тартибим,
Айрым окуучулар өздөрүнүн күн тартиби тууралуу жалпы топко окуп берген соӊ мугалим сабакты төмөндөгү суроолорго жооап алуу менен жыйынтыктайт.
2 –сабак.Сабактын темасы: Аптанын күндөрү, айлар жана жылдар Сабактын максаты: аптанын күндөрүн, айларды жана жылдарды кыргызча, орусча, англисче атай алат. аптанын күндөрүнүн, айлардын, жылдардын аттарын ирээти менен айта алат. 3. Сабактын тиби: Бышыктоо сабагы. 4. Сабактын өтүүнүн формасы: Интерактивдүү сабак. 5. Сабактын жабдылышы: Ватман кагаз, түстүү маркерлер, календарь. 6. Сабакта колдонулуучу усулдар: Талкуу усулу, түшүндүрмө иллюстративдик усул, cтимулдаштыруу усулу. 7.Сабактын жүрүшү: Чакыруу.
Чакыруу стратегиясынан кийин мугалим окуучуларга сабактын темасын, максатын тааныштырат. 1-топко «Аптанын күндөрү» деген 1-таблицаны,
1-таблица Аптанын күндөрү 1-топ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
веб сайт чет тилдер багытындагы лицей-комплексинин 10-класстарынын окуучулары тарабынан дайындалды. |